Suche Tauschler / search swapp partner

Deutsch runter scrollen :)
Ok my furry enlish but I hope you understand :)

For this year I have a swapp Partner for Chistmas, but I search people who like swapp with me in the next year. 3 for Birthday (I have Birthday on 21.01.). and one for the next Christmas.
The swapp partner can live all over the world...

Whrite me a email : moliviaS@web.de with subject: Swapp partner

We can swapp stuffed bears, animals or other crafted items (if you are not a bear maker)... or suppliers like Fur, beads...
If you have a webside please send me a link.... Tell me what you like, coulors, smells , favorite things... So I can design Your Birtday or Christmay present
Edit: I have 1 Swapp parter for Birthday and my Christmas Swapp partner for the next year now...

Also für dieses Jahr Weihnachten habe ich einen *Tauschler* aber ich suche Leute die gerne mit mir im nächsten Jahr tauschen würden. 3 Geburtstagstauschler (ich habe am 21.01 Geburstag) und einen für nächstes Jahr Weihnachten.
Schreibt mir eine email an : moliviaS@web.de
Sagt mir was ihr mögt, Farben, Gerüche, bevorzugte Dinge, das machts einfacher...

Ich bin gespannt ob sich jemand meldet.

Edit: 1 Swapp Partner für den Geburtstagswapp und meinen Weihnachsttausch partner für nächstes Jahr habe ich schon gefunden, mir fehlen also noch 2 :)
Noch einmal ich müsst keine Bären nähen können , wenn ihr in einem anderen Bereich kreative tätig seid ist kann das von Vorteil sein :)

Kommentare